Info

mandag den 8. marts 2010

Hvad så Oskar...?

Så løb oskar udelingen af stablen igår, og hvor var der bare mange lækre kjoler og make-up looks!
Jeg har begrænset mig til 9 looks, som jeg bare syntes var helt fantastiske på hver deres måde og som var virkelig inspirerende eller bare så tidsløst klassiske, at de bare skulle med! Uhh, jeg elsker den røde løber!
Klik på billederne for at forstørre. :)

De klassiske (med et moderne twist) :


Sandra Bullock (som forresten også hapsede Best actress prisen)


Cameron Diaz


Charlize Theron


Maggie Gyllenhall

Nogle helt fantastiske Nude Looks:

Diane Kruger



Rachel McAdams


Amanda Seyfield
Og så nogle af de lidt mere Smokey Looks:


Zoe Saldana


Miley Cyrus
Jeg vil se om jeg kan finde ud af hvad de forskellige make-up artister har brugt af produkter på tøsebørnene ovenfor, og hvis det ikke er muligt, vil jeg give mit eget bud. TO BE CONTINUED!
Hvilket oskar look er jeres ynglings look?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar