Info

tirsdag den 2. marts 2010

Ja, vi kan vel lige så godt hoppe ud i det.

Jeg hedder Christina (Fotos til efternavn – jo jo, det er helt seriøst!), er 24 og læser Design og Kulturøkonomi på Syddansk Universitet i Kolding – men bor i Århus. Jeg har nogle lidt drastiske meninger til tider, fjoller tit rundt og bander en del...

Jeg går meget op i make-up, hår og mode og har altid gjort det og denne blog skal være mit afløb for alle de tanker om make-up og hår, jeg går rundt og fundere over. Jeg er ikke uddannet make-up artist, (bare for at lyde rigtig snobbet) da jeg ikke gider betale flere tusinde kroner for en ”uddannelse”, hvor jeg i forvejen kan over halvdelen i forvejen. Så jeg i ordets bedste forstand autodidakt. Og stolt af det. :)
Jeg har flere gange været ude og (proffesionelt) ligge make-up og sætte hår på bl.a. brude, konfirmanter, til batchloret partys og generelle fester. Og jeg elskser det virkeligt! Det er så fedt at kunne få piger/kvinder til at føle sig super lækre og være med til at give dem en rigtig god dag/aften og at det skulle ligge en ny make-up på et nyt ansigt, er virkelig udfordrende og spændende.
Og det er én af grundene til at jeg har startet denne blog, netop for at give en masse gode tips og trix til de folk der vil have dem og evt. også ideer til make-up looks.

Jeg er personligt dybt forarget over at modebladet WOMAN er holdt op med at lave deres sektion med ”lig make-up som...”, da det personligt var 80% af grunden til at jeg overhovedet købte det blad. Så jeg har personligt tænkt mig at finde en masse spændende billeder af celebrities og mode shows, og give mit bud på hvordan man kan gøre dem kunsten efter. Hvis i har nogle looks eller billeder som i gerne vil have et bud på hvordan man kunne fremskaffe, som send dem endelig til min mail, eller smid et link i kommentar-boksen. :)

Jeg vil som udgangspunkt skrive på dansk og bruge produkter der er tilgængelige i Danmark, da jeg næsten ikke kan finde noget mere irriterende end at man ser et helt vildt fedt look, og alle de produkter der er blevet brugt er amarikanske og ikke til at komme i nærheden af. Hvis jeg bruger udenlandske mærker, vil jeg helt sikkert vedlægge et link til en hjemmeside der sender pakker til DK.
Jeg håber denne blog vil hjælpe nogen... om ikke andet, så forhåbentligt bare underholde.

Spørg endelig hvis I har nogle spørgsmål – hvad end det måtte være. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar