Info

tirsdag den 27. juli 2010

Ferie færdig… eller…

næsten! Jeg har i hvert fald besluttet at min sommerferie skal være lidt mere produktiv, end den har været indtil videre. Jeg har bl.a. været i London og på Bornholm og holde ferie, jeg har en del projekter jeg gerne skal igang med, bl.a. er jeg igang med at tage kørekort (og prøverne skal gerne beståes i første omgang – og ja! Jeg er mega sent ude med det) og så har jeg fået sendt nogle fede produkter jeg rigtig gerne vil skrive en andmeldelse om - og så bare komme igang med at blogge regelmæssigt igen. :)

Jeg har også tænkt mig at begynde at lave daglige små-tips og ellers at begynde og filme små tutorials eller vlogs, som nogen også kalder dem, om hvordan man kan ligge makeup eller sætte hår på forskellige måde. Så må vi se om I andre får noget ud af det eller om det bare er mig. :)

Anyway, det vil være et “on-going” projekt at få denne blog til at se lidt mere flashy og snobbet ud – nu må vi se hvordan det vil gå. :P

Har I ellers nogle gode ideer til hvad der kunne skrives om på denne blog? Det kunne være rigtig lækkert med lidt feeback – også gerne negativ.

IMG_2683

Et lille billed af mig der be frk. Knighley om at drømme videre – på Madame Tussauds :S

 

Håber I alle har haft en rigtig go’ sommerferie indtil videre!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar