Info

onsdag den 2. februar 2011

I denne kolde tid (argh, hvor har man sagt det meget på det sidste) er mine læber super tørrer. Det har de faktisk altid været - og sensitive! Jeg har fået allergiske reaktioner på de mest åndssvage ting og gået rundt og lignet en dårlig udgave af Angelina Jolie (mine læber hæver til dobbelt størrelse - mindst)! Jeg kan f.eks ikke tåle Mentholatum og Elisabeth Ardens Eight Hour Creme, så jeg var lykkelig da jeg fandt ud af jeg kunne tåle Carmex Lip


Konsistensen minder meget om vaseline, og den glinser/ ser blank på læberne. Jeg synes ikke den har nogen konkret duft men der er flere af mine veninder der mener den dufter af slik eller vanille. Det bedste er nu at den føles kølende på læberne og giver super meget fugt. Hvis du har sprukne læber, heler de hurtigere med Carmex.

Noget af de fedeste er dog prisen og hvor nem den er at få fat i. Den koster nemlig 45,- og forhandles bl.a i Matas. Mener også jeg har set den i Bilka og Føtex.

Hvis du synes vanille duften ikke lige er dig, kan du få carmex med jordbær-, kirsebær- og myntesmag på asos.com

/Fotos

2 kommentarer:

  1. niceness.. kan være man skulle prøve den :)

    N.K.L
    www.nkl-fashion.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Tak for tippet! Følger helt klart, håber du kunne tænke dig at gøre det samme;
    edgyfeather.blogspot.com

    xxxxxxx Love

    SvarSlet