Info

onsdag den 12. oktober 2011

Maybelline One by One Volume Express Mascara

Jeg har brugt One by One mascaraen i snart et halvt år og har været særdeles glad for den!




Om en mascara er go' er forskelligt fra person til person (både i forhold til hvilke vipper man har og hvad man vil have mascaraen skal gøre). Personligt vil jeg have fyldigere vipper, der ikke klumper sammen og, nåh ja, lidt længde ville heller ikke gøre noget. 

Jeg købte One by One efter at have hørt en veninde snakke godt om den og jeg blev bestemt ikke skuffet - den laver op til alle MINE krav til en go' mascara. Den specielle gummi-børste(åh, det lyder som starten på en dårlig reklame! ANYWAY) gør at ALLE vipper får en omgang mascara og bliver børstet igennem, så de ikke klumper sammen. Konsistensen af mascaraen er hverken for flydende eller tør, så den er meget nem at ligge på og man får ikke for meget med ud af tuben. Børsten er forholdsvis smal, så man netop kan komme til de nederste vipper og dem inde i øjenkrogen, uden at prikke sig selv i øjet eller få mascara ud over det hele. Jeg er generelt ikke glad for 'gummi'-børster, men denne her gør mig ikke noget, da den faktisk gør det den skal!


Ved at alle vipperne får en omgang mascara og ikke klumper, får man automatisk en go' mængde volumen der endda ser meget naturlig ud. Jeg kan godt lide at de ser ud af lidt, så jeg tager altid to lag på og når man gør det får længden også lige et skub opad - og det er jo ikke så ring endda. :) Selv efter 3 lag klumper vipperne stadig ikke sammen.

Selv når mascaraen begynder at tørre ud efter et par måneder (hvilket alle mascara'er gør på et eller andet tidspunkt) er den stadig til at arbejde med og ligger sig flot på vipperne. Det anbefales dog at man skifter sin mascara ud efter 3 måneder pga. bakterieophobning i tuben.

Jeg har ikke på noget tidspunkt oplevet at mascaraen smittede af, hverken under eller over øjet. Jeg bruger kontaktlinser og oplevede ikke noget ubehag eller 'dryssen' fra mascaraen. 









Mascaraen er pt på tilbud på NiceHair.dk til 59,-. Den koster normalt 105,-

Ingen kommentarer:

Send en kommentar