Info

fredag den 13. januar 2012

FOTN 151211 - Black Knight


I went you my friend's birthday party like this - felt kinda gothic, but just wanted to do a black smokey eye... with a twist. (I know it says 251211 on the pic, but it was the 15th - brain fart!)

As you can see I called it Black Knight (wordplay!) and I used my generic 88 Eyeshadow Palette from Ebay. Way cheaper than Costal Scents and BH Cosmetics and it's same thing. May do a review and link to the seller that I bought mine from (got my link from MissChievous). I think it's a makeup stable - you won't round out of color that's for sure. ;) 

DANSK!  Jeg tog til min venindes fødselsdag sådan her, lidt gothic, men jeg havde bare sådan en lyst til at lave et sort smokey eye... med et twist. :) Kan godt se at der står 251211 på billedet, men det var nu den 15. 
Jeg brugte bl.a. min almindelige 88 palette fra Ebay. Den langt billigere end dem fra Costal Scents, BH Cosmetics OG den bazar og elle sælger i deres onlineshops. Og det er præcis det samme! Overvejer at skrive en andmeldelse og gi' et link til en sælger på Ebay (fik mit link fra MissChievous). Synes helt sikkert at det er en makeup stable - du løber helt sikkert ikke tør for farver. ;)

1 kommentar: