Info

torsdag den 22. august 2013

I'm not dead... :D


Puha, det er længe siden! 1,5 år… Jeg vil gerne sige tusind tak til dem af jer der har holdt ved og blevet ved med at spørge hvornår der kommer et nyt indlæg. Det gør der NU :P Jeg har holdt en ufrivillig pause af personlige årsager og uddannelse har også fyldt en del. Men der er styr på det personlige og uddannelsen nu, så lad skriveriet begynde!

Jeg har egent lavet en del makeupmæssigt det sidste halvandet år, og har gemt billeder af det, så der vil kommer små flash backs i det næste stykke tid. Jeg har tænkt længe og hårdt over, hvad jeg vil bruge min blog til, og det bliver af udelukende egoistiske grunde. Den vil blive et "outlet" for mig, min hverdag og kreativitet og så vil jeg også bruge den som et slags visit-kort/portfolie til det freelance makeup jeg laver.

Jeg håber på at i stadig hænger i, og jeg vil enormt gerne have feedback på om der er noget bestemt I gerne vil læse/lærer mere om.

Og som et lille plaster på såret, er her et billede af Ryan Gosling.

Tak fordi I stadig er her :) 


ENGLISH:
Wow, long time nu see. It's been 1,5 years since my last post and I hope you are still hanging in there. I've had an unvolantary break from the blog because of personal issues and education. BUT that's all sorted out now and I'm ready to begin writing again.

I've been doing some makeup related work since last time, so I'll be posting some "flash backs" ind the upcoming weeks. I've thought about what I want to do with and use this blog for, and I'ts gonna be for totally selfish reasons. It's gonna be my "outlet", both with everyday stuff, but also creatively. And I'm gonna use it as a kind of portfolio for the freelance makeup work I do as well.

I hope you're still haning in there, and I would LOVE to get feedback if there is certain stuff you want to read or learn more about.

And to make it all better, here's a picture of Ryan Gosling.

Thank you, for still being here :) 




Follow me on Bloglovin  Like me on Facebook  Follow me on Twitter

Ingen kommentarer:

Send en kommentar