Info

onsdag den 19. maj 2010

Shopping… men ikke for egen regning. Er det ikke det bedste?

JOKE – synes at det er super fedt at vide at man har knoklet som en gal for det man gerne vil have, når man svinger dankortet. (ikke at der sker tit – men det sker da)

Men nu hvor farmand gerne ville give lidt “retail therapy” til sin fattige studerende – så siger man jo ikke nej.

Var ude og shoppe med min far og hans kone i dag, i det fantastiske vejr vi havde her i Århus. (ved ikke hvordan det har været andre steder – er lidt egoistisk når det gælder vejr. Tænker kun på hvordan vejret er nationalt når det gælder den Hvide Jul). :P Vi hoppede en tur i Zara (som jeg synes er forfærdeligt intetsigende for tiden – men det er nok bare mig), men jeg fandt alligevel en Tunic/kjole og et par shorts. (moral er godt – dobbelt morale er dobbelt så godt – når det gælder shopping) Derefter en tur i Matas og købe min LIVSNØDVENDIGE læbebalsam fra Biotherm… og så faldt jeg også over en Depend neglelak – de hopper nærmest selv ned “indkøbskurven”. Næsten.

Produkter19052010

Derudover have min far nogle ting med fra USA: Lækker taske far Cole Haan, et par CoverGirl mascara’er og en lipgloss og powderblush fra MACs Liberty of London kollegtion (som jeg forresten skriver eksamensopgave om).

Hvad lavede I idag i det fantastiske vejr?

Had a great day with my dad and his wife, going shopping. Went to Zara and bought shorts and a tunic. Plus other stuff. And the weather was amazing! What did you do today?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar