Info

onsdag den 19. maj 2010

Efterår/vinter makeuptendenser…. ifølge MAC

MACs foreslag på makeuptendensen blev præsenteret i den danske fotograf Steen Ewalds studio på Østerbro i København.

6201 6202 62046203

Sidste billed: Makeup: Baltasar Gonzales Pinel. Hår: Søren Hedegaard

Denne blog er en total ripe-off af costumes artikel (som jeg  naturligvis linker til), men ville bare give budskabet videre.

Det bløde, duchede naturlige look er jo også meget ind nu, derfor overrasker det mig også lidt at det stadig holder til efteråret (eller det er jo vel hvad man er til). Det mørke/næsten sorte smokey eye og kulørte læber kommer stortset altid tilbage hver efterår/vinter (med mindre avigelser), så der er ikke noget nyt der – men glæder mig nu alligevel til at gå amok med de mørke blå/grå/brune og sorte farver. Kommer til at ligne en freaking dragqueen (no offence!). It’s gonna be good!

Jeg synes altid at det er enormt spændende at finde ud af hvad der kommer til den næste sæson, men jeg tror vi nogle gange bliver grebet så meget af den kommende tendens, at vi glemmer at nyde den der er igang nu. Vil derfor ikke skrive mere om efterår/vinter tendenser før omkring august. Det er bare sådan jeg har det.

MACs thoughts on makeup tendencies for autumn/winter 2010.

source: Costume (http://costume.dk/article/46103)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar