Info

onsdag den 9. juni 2010

Yves Rochers… ja ja, men hvor filen???

… får man fat i det, hvis man altså ikke bor på djævle-øen?

Jo, det var Sara så sød at informere om på sin (rigtig fede) blog – de har sgu en hjemmeside (yep – den havde jeg sgu ikke selv regnet ud). Synes efterhånden alle de fede mærker er umulige at få fat i i DK eller mega dyre i forhold til andre lande – ja, jeg føler mig snydt.

Anyway, hjemmesiden er: www.yves-rocher.dk

Fragt koster gratis hvis du bestiller for over 150,- ellers koster det 25,- (kan du overkomme det? – det tror jeg nok du kan!)

Jeg skal i hvert fald have denne creme rouge til 39,-blush

Skal du have noget?

 

Yves Rochers opened a danish website. YAY! I’m getting this creme rouge – what are you getting?

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar