Info

mandag den 10. maj 2010

Stilhed… men det skal være slut!

Uha, har og er i fuld gang med eksamen, derfor min mangel på opdateringer… eller blogs – hvad man nu selv synes det skal hedde. :S

Har overstået min Videnskabsteori eksamen (thank god), men skal nu igang med mine to større afleveringer der skal afleveres med 10 dages mellemrum, så ja… der er nok at tage fat på. Men har besluttet mig for at min blog skal være mit fristed, eller mulighed for at få et pusterum, når jeg får brug for det, så jeg regner i hvert fald selv med at der kommer til at ske lidt mere herinde. Ja, opspringshandlinger er der nok af.

Ellers er der nu sket en del her på det sidste; Jeg er blevet repæsentant for L’Oreal (indtil videre deres hudpleje serie, men det firma jeg er ansat hos vil også prøve på at jeg kan få make-up delen. JO TAK!) Men det resultere nu i at jeg faktisk skal tænke over hvad jeg spiser (ikke fordi jeg ingen hemninger havde før, men var bestemt heller ikke på slankekur), da jeg skal have en pæn og ren hud – HELE tiden. Tænker at det må være lækkert at have ren hud hele tiden, problemet er bare, at jeg er den største sukker-junkie. :(

Derudover har jeg fået en side et lokalt gymnasie-blad, hvor jeg giver gode råd, tips og trix (yep,med X) til (i første omgang) piger. Meget spændende! Det var virkelig fedt at lave – en post om det senere! Hurra!

(synes selv det HURRA, var retfærdigt – men whatever) :D

Jeg har forresten besluttet mig for at prøve det der “engelsk” for enden af en post… det ser jo ret fancy ud. Vi kan godt li’ fancy. Men det gemmer vi til næste gang!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar