Info

fredag den 16. april 2010

Marc vs. HM

Det er lidt tid siden min sidste post (ikke fordi der er nogen der alligevel læser dem, men ANYWAY) så har jeg haft travlt med arbejde og skole/eksamensprojekter.

Jeg har været på jagt efter sommerens cooleste briller, som jeg selv mener jeg har fundet:



MARC BY MARC JACOBS Vintage Inspired Oversized Sunglasses in Havana Mint, Nordstrom.com ca. 560,-



Der er generalt rigtig mange super lækre solbriller, til (semi) lave amerikanske priser på nordstrom og de er begyndt at sende til DK - men vogt dig for tolden. :)

Sad så i dag og surfede lidt rundt (ja, jeg lyder sgu helt sporty) på nettet og fandt dem her:

Som er fra H&M og koster 60,-


Synes jeg har læst nok modeblogs og modeartikler der efterhånden allesammen siger det samme: Two-toned glasses for summer is a MUST! Og selv om det ikke er helt det samme, kan jeg næsten retfærdiggøre overfor mig selv at jeg ikke skal have mine kære marc by marc jacobs solbriller, og spare de penge. For go' stil og pris hænger alligevel ikke sammen i min verden. ;)

Har du set nogle briller, du bare må eje denne sæson?


Forrsten har jeg lieg fået en lille H&M note ind af døren, hvor man kan få 20% på HELE sortimentet, hvis man bruger koden 8770. Det gælder indtil 25.04.2010

2 kommentarer:

  1. Ih, de solbriller fra Marc Jacobs er godt nok fede!

    Jeg lurer altid selv på Chanels briller, da jeg mest er til de klassiske store sorte solbriller á la Jackie O. :D Ville ønske jeg var modig nok til at springe ud i sådan et par!

    SvarSlet
  2. Jeg er også selv rigtig meget til de klassiske Jackie O-briller, men ville simpelthen ud af min lille trygheds-bobbel i år.... så jeg købte dem fra H&M (det var hvad SU'en kunne holde til) og jeg ser ret funky ud med dem. Har ikke selv fundet ud af om det er på den gode eller dårlige måde. :P Men de er geniale til at sætte gang i en go' fest med veninderne!

    SvarSlet