Info

torsdag den 23. september 2010

Anmeldelse: Davines No. 10 Universal Polishing Coat for Wizards

Jeg har i noget tid leget med en polishing creme fra italienske Davines og jeg synes virkelig den har nogle gode egenskaber.

7011_m.jpg

Selve cremen kommer i lyserød metaldåse,  og den er simpelthen så fin at man ikke ville have noget imod at have den stående fremme, hvilket jo kun er et plus. Cremen er hvid med et hint af perlemor og dufter helt fantastisk af vanilje, kokos og... cupcakes. Duften forsvinder dog efter en 10 minutters tid i håret og dufter derefter bare friskt og rent. Personligt kan jeg rigtig godt lide duften - det er et dejligt frisk pust indenfor hårbranchen, da den hverken lugter kunstigt eller alt for parfumeret. Det er ikke en af de dufte man kan smage i munden efter produktet er kommet i håret (AD!).

Det man så skal bruge cremen til, når man engang er færdig med at overbevise sig selv om at man ikke skal spise den, er som navnet siger polishing, altså glans og et blødt hold.

Cremen skal i tørt hår, efter du har fordelt den på fingrene. Derefter  "børster" du håret med fingrene - med fokus på spidserne. Voila!

Denne creme er rigtig go' til hår der har hang til at blive statiskelektrisk, hvilket mit altid gør om efteråret og vinteren, men også skandinavisk hår der er tyndt eller slidt - eller bare mangler glans. Mit hår har en et naturligt fald og bliver nemt "frizzet" eller stort og rodet og har hang til at se slidt ud - cremen samler virkelig hårstråene og gør mit fald meget mere struktureret og glansfuldt, uden at tynge det eller se fedtet ud. Cremen vil også rigtig go' til folk med krøllet hår!

F4-5.jpg

 

 

 

Du kan få Davines No. 10 Universal Polishing Coat for Wizards hos nicehair.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar