Info

fredag den 22. oktober 2010

L'Oreal Voluminous Mascara Carbon Black: min fortrukne mascara... pt.

Lige pt. er jeg rigtig glad for L'Oreal Voluminous Mascara Carbon Black.

Den giver dejligt meget volumen (som navnet sjovt nok også indikere) og noget længde. Jeg har desværre ikke fundet nogen mascara der giver LIGE MEGET fylde og længde, men det gør ikke noget for mig, da jeg er fint tilfreds med min vippe-længde, men ikke "tykkelsen" eller mængden af mine vipper.

Ingen mascara er perfekt for alle, det kommer virkelig an på hvilke behov man har. Min veninde har f.eks. super lange og tætte vipper (pokker tage hende!) og hun skal bare have lidt defination og seperation, hvor en volumegivende mascara måske ville få hendes tætte vipper til at klumpe sammen.

Altså, prøv dig frem. ;)

Jeg er blandt andet meget glad for L'Oreal Voluminous fordi det er en af de "low-end brand" produkter, der giver sammen effekt som de dyre mascara (og jeg har prøvet en del) til en rimelig pris. Jeg har købt den en del gange nu, og jeg anbefaler den til mine veninder hvis de manger en mascara der giver volume. Hvis man ikke går med meget mascara, eller særlig tit, så er det en rigtig go' gå-i-byen mascara. Det er heller ikke en mascara der har tendens til at tørre ud hurtigt, den drysser ikke, så kontaktlinsebrugere kan også bruge den, hvilket jo kun er et plus.

Derudover er det en virkelig SORT mascara, som måske godt kan være lidt for sort, hvis noget kan være det, for nogen. Men så er det godt at der også er en "almindelig" Voluminous Mascara, hvor farven er en lidt mere afdæmpet... sort. :)

Og til alle dem der dyrker meget sport eller måske har tendens til fedtede/våde øjenlåg, findes L'Oreal Voluminous og som vandfast.

HUSK:

  • At skifte din mascara ca. hver 3. måned pga. ophobning af bakterier.
  • Lad være med at dyppe/pumpe din mascara for meget. Det presser luft ned i tuben og udtørre din mascara før tid.
  • Lad være med at dele din mascara med andre. Det lyder ikke pænt, men vi har rigtig mange bakterier ved roden af øjenvipperne og når du bruger andres mascara eller låner din egen ud, udveksles der bakterier og det kan i værste tilfælde medføre infektion eller øjenbetændelse.
  • Lad være med at bruge mascara når du har øjenbetændelse. Bakterierne kan komme ned i tuben og så kan du blive ved med at "smitte" dig selv igen og igen.

F4-5.jpg

 

 

 

8117_m.jpg

    Ingen kommentarer:

    Send en kommentar