Info

lørdag den 17. september 2011

FOTN 090911

 Jeg blev super inspireret af det billed Sara lagde op på sin blog forleden og besluttede mig for at lave noget lignende. Fik mange komplimenter for det af mine veninder.

Det ligner ikke helt, hvilket er ret naturligt siden jeg hverken er blond, har brune øjne og er lige så gudeskøn som Sigrid Agren.







Ansigt/Face:
MAC Studio Finish Consealer
MAC Mineralize Skinfinish Natural - Medium Plus
MAC Mineralize Skinfinish Natural - Medium Deep (bronzer/contour)
MAC CremeBlend Blush - Lady Blush

Øjne/Eyes:
MAC Eye Brows - Lingering
MAC Brows Set - Clear
Mac Paint - Bare Canvas (primer fra øjenlåget op til brynet)
GOSH Waterproof Eyeshadow Stick - Love That Copper (pimer på øjenlåget)
MAC Mineralized Eye Shadow - Love Connection (på selve øjenlåget)
MAC Eye Shadow - Tempting (i globelinjen og det "ydre V af øget")
Urban Decay 24/7 Eyeliner - Eldorado
MAC Glitterliner - Glitterpuss (ovenpå eyelineren for lidt extra glitter)
MAC Prep + Prime Lash
MAC Zoom Black Fast Lash Mascara

Læber/lips:
MAC Lip Pencil - Cherry
Mac Cremesheen Lipstick - Brave Red

Håber I kan lide det, jeg havde det i hvert fald rigtig sjovt med at genskabe looket. Jeg havde egenlig filmet det, men den blev simpelthen for lang. :/ ihhh!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar