Info

mandag den 19. september 2011

Rimmel Volume Accelerator Mascara... Not too shabby!


Rimmel Volume Accelerator Mascara:
-mascara with volume boosting complex

Det står der på tuben:

"Breakthrough volume boosting formula with Procapil® &  a unique plumping brush for remarkably fuller, lusher looking lashes. Clinically tested. Opthamologist tested." Og så igen på fransk.

På godt dansk; det er en volume givende mascara der samtidig har noget i sig, som hjælper på væksten af en ens vipper. Ligesom de der 'lash
serums', men bare i en mascara. Så det lyder egentlig som en ret go deal. :) 


Det er ellers noget af en moppedreng, rent indpakningsmæssigt. Men det bliver den også nødt til at være, for mascara børsten indeni er mega stor - nok den størtes jeg nogensinde har prøvet. Jeg synes selv det er lækkert, for du er hurtig færdig med at ligge mascara, men den kan måske være for overvældende for andre. Selve mascaraen er semi-flyderende, mere flydende end f.ex. L'Oreal Voluminous, og der kommer en go' del ud på børsten, næsten for meget, når man tager den ud af tuben. På mig havde den tendens til at klumpe lidt, og det var simpelthen pga. af den mængde mascara der var på børsten. Jeg fik også en del mascara på øjenlåget, hvilket jeg faktisk aldrig gør. Men igen, jeg tror det var mængden af mascara på børsten… ellers var det mig der var for ivrig. :P


Ved at selve mascaraen er lidt mere flyderende i det, får den alle vipper med og skaber en rigtig go' længde. Farven er meget stort og bare med et enkelt lag, havde jeg nok mascara på til et "hverdags-look". Når mascaraen tørre, bliver den meget stiv i det - så den er rigtig go' til dem der bukker deres vipper (hvilket jeg gør) for den holder "buen" rigtig godt, i forhold til andre "blødere" mascara.

Jeg har prøvet den første Accelerator Mascara Rimmel kom med og var alt andet end imponeret. Læs mere her. Men indtil videre er jeg faktisk ret overrasket over denne mascara. Den er stadig ikke tyk nok i konsistensen for min smag - men det er fordi jeg BÅDE vil have længde og volumen. Den kan stadig ikke måle sig med Clinique Deep Impact Mascara, som er min absolutte ynglings mascara - men prisen er derefter. 

ALTSÅ: En overall go' mascara, der giver volumen og får alle vipper med. En lidt stor børste, der har tendens til at have lidt for meget mascara på.








Jeg fik Volume Accelerator til 79.95,- i Matas (mener det var et tilbud).

Er der nogle af jer der har prøvet den? :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar