Info

onsdag den 7. september 2011

Nyt fra MAC: Matchmaster Foundation SPF 15

MAC er kommet ud med en ny, permanent, foundation der gør brug af en ny tehknologi, som gør at farven tilpasser sig til din hud og derfor ser mere naturlig ud. (og så er der ikke nær så stor chance for at komme hjem med den forkerte farve) YAY!
MAC skriver selv:
"With our all races credo, we’re redefined what a perfect match should be with new Matchmaster Foundation SPF 15 technoloigy, using translucent pigments to create a formula that enables a fully personalized finish influenced by the subtleties of your own skin tone. Adding to Matchmaster’s true-to-life appeal is its moisturizing demi-matte finish, medium buildable coverage, and line-reducing soft focus powders. Add the fact that this formula reduces excess shine-creating oil, and who could resist?"
Ellers har MAC lavet en lille video, hvor to af deres makeup artister snakker om Matchmaster: http://youtu.be/uuJjESYISKU

Jeg fik lagt Matchmaster Foundation da jeg ved MAC i Magasin i Århus til deres 'MAC Me Over'-event og den var rigtig go'. Jeg ville sige at den giver medium dækking af huden (læs: rødme, bumser osv) men på en rigtig naturlig måde og det der måtte skinne igennem, er nemt at dække med consealer. Min farve var 2.0, hvilket nok svare til NC20, NC25, NW20 og den ligger perfekt imellem de gullige og rødlige farver, så den passer til alle undertoner! Jeg er meget rød i min hud, så jeg bruger foundation og pudder med gullige undertoner til at udballancere det røde.

Jeg synes virkelig at Matchmaster havde en go' holdbarhed og så naturlig ud længe. Den begyndte ikke at 'ozydere' eller skille på min hud (hvilket jeg egentlig ikke har prøvet med nogen af MAC foundations) og så kommer den i et væld af farver. Så det er helt sikkert min næste foundation - skal bare lige have brugt min Studio Fix Fluid SPF 15 op - men den er jeg nu også glad for. :)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar