Info

onsdag den 7. september 2011

Acid Green Makeup tutorial



Så har jeg endelig fået snøvlet mig sammen til at  lave en tutorial og vi starter IKKE stille og roligt ud. Hehe. Jeg havde lige hevet Sleeks 'Acid Palette' frem og den skulle der leges med. Kvaliteten af øjenskyggerne er super go' og virkelig holdbare. Jeg købte min da jeg var i London, men det kan også fåes her.

Jeg ved godt at kvaliteten af videoen ikke er den bedste og at jeg roder lidt rundt i tingene men bliver forhåbentlig bedre.

Produktliste:

Ansigt:
MAC Studio Fix Fluid SPF 'NC20'
MAC Studio Finish Consealer 'NW25'
MAC Mineralized Skinfinish Naural 'Medium Plus' (pudder)
MAC Mineralized Skinfinish Naural 'Medium Deep' (bronzer)
MAC Mineralized Blush 'Warmth of Coral'
MAC Cream Colour Bace 'Shell'

Øjne:
MAC Brow 'Lingering'
MAC Brow Fix
MAC Paint 'Bare Canvas'
Sleek Acid Palette (den neon grønne)
MAC Eyeshadow 'Soft Brown'
GOSH Eye Liner Pen 'Black'
Maybelline Define-A-Lash Mascara 'Very Black'
L'Oreal Voluminous Carbon Black Mascara

Læber:
MAC Cremesheen Glass 'Deelight'










Ingen kommentarer:

Send en kommentar