Info

fredag den 9. september 2011

FOTN 020911

Det var så det makeup jeg havde på sidste fredag, og synes egentlig det var nogle fede farver - især her til efteråret. Og det bedste er at de der blomme/tranebær farver klær' stortset alle. Jeg valgte at have min bruge kontaktlinser i den aften, men har også 'rocket' det her look med blå øjne. Det ville se åndssvagt godt ud hvis man havde grønne øjne! (hmmm, gad vide om det skulle være farven på mine næste farvede linser..?)


Eneste problem med dette look er selvfølgelig at jeg ikke heeeelt kan huske nøjagtigt hvad jeg brugte af produkter, so don't kill me!

Ansigt/Face:
Mac Strobe Liquid
MAC Studio Finish Consealer
MAC Mineralize Skinfinish Natural - Medium Plus
MAC Mineralize Skinfinish Natural - Medium Deep (bronzer/contour)
MAC CremeBlend Blush - Lady Blush
MAC Powder Blush - Perfect cheek

Øjne/Eyes:
MAC Eye Brows - Lingering
MAC Brows Set - Clear
Mac Paint - Bare Canvas
MAC Paint Pot - Artifact
MAC Eye Shadow - Cranberry
MAC Eye Shadow - Corduroy
MAC Eye Shadow - Soft Brown
MAC Eye Shadow - All That Glitters
GOSH Eye Liner Pen - Black
MAC Prep + Prime Lash
Maybelline  One by One Volum' Express Mascara - Black
Red Cherry Lashes

Læber/Lips:
MAC Prep + Prime Lip
MAC Lip Pencil - Subculture
MAC DazzleGlass Creme - Perfectly Unordinary

Lyder sgu som en del alligevel - men når man nu hygger sig med at  ligge makeup, bliver listen nogle gange lidt lang. :)





Ja ja, en idiot kan man også ligne! 


Så er det vist også nok med al den billed-spam!
Skal I i byen i aften? Og i så fald, hvad skal i så have på af makeup?? :)

1 kommentar:

  1. Hvor får du fat på dine brune kontaktlinser?

    SvarSlet