Info

onsdag den 14. september 2011

Nyt hår til efteråret - kendiserne gør det!

Hver gang der ruller en ny årstid ind af vinduet (specielt forår og efterår), får jeg altid en kæmpe trang til at skifte frisure og/eller farve (hvilket er til stor irritation for min mor og veninder - for det er dem der skal høre mig blævre løs omkring hår i flere uger før). 

Men heldigvis er der flere "kendis" der har det på samme måde, fortæller jeg migselv. Anyway, jeg fandt nogle dejlige billeder af celebs der har skiftet endten frisure eller farve her til efteråret, og om ikke andet kan det give lidt inspiration. :)





What do ya' think? Jeg er mest til Leighton Meesters hår... både før og efter sjovt nok. Men jeg må indrømme at den celeb jeg er mest inspireret af her til efteråret (og har været det i lang tid) er Rachel Bilson. Hun er jo bare guddommelig! Smuk, masser af personlig stil! LOVE IT!



 

 Sourse: Ami Dia, justjared.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar